Weer Thuis!! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Erik Kruise - WaarBenJij.nu Weer Thuis!! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Erik Kruise - WaarBenJij.nu

Weer Thuis!!

Blijf op de hoogte en volg Erik

07 Februari 2013 | Nederland, Assen

Hoi,

Het zit er weer op en we zijn al weer twee dagen terug in Nederland…tis wel weer te merken..koud… we zijn 24 graden in de achteruit gegaan….afgelopen dagen zaten we in de opruimmodus…koffers uitpakken en Rita is al weer druk bezig met de was…maar goed dat er een wasmachine bestaat…

Vlucht vanuit Miami is goed verlopen…we hebben er 8 uur en 10 minuten over gedaan..hadden de wind in de rug en een heel klein beetje last van turbulentie…om 06.30 landen we op Dusseldorf int. ..Johanna kwam ons ophalen ….en heeft ons keurig thuis afgeleverd …wel hebben we twee keer stilgestaan doordat er ongelukken waren gebeurd….het was weer prachtig weer…regen , hagel en natte sneeuw….BAH!!!

Laatste dag in Miami van ons stond in het teken van de koffers inpakken…en zorgen dat we het gewicht van de drie koffers niet boven 23 kg uit zouden krijgen…met wat verdelen is dat goed gelukt….we konden om 12.00 uitchecken…tot aan die tijd hebben we nog even in de Marina gekeken…en daar een uur een tiloperatie van een jacht bekeken…die moesten ze op het droge richting de werf krijgen…er kwam nogal wat bij kijken….was een mooi en groot ding…er liep zelfs iemand van de verzekering bij….foto’s maken…dit voor event. Claims…

Tegen 12.00 zijn we op pad gegaan , de auto moest om 12.30 ingeleverd worden…we waren mooi op tijd daar…en alles liep gesmeerd….auto op level 2 geparkeerd…hij werd gescand …ik kreeg een uitdraai en we konden gaan….dat hebben ze op Miami goed voor elkaar!!...Rest van de procedures verliep ook goed en 16.10 uur plaatselijke tijd zaten we in de lucht en was ons 8 weeks avontuur ten einde…

We hebben het goed en mooi gehad…maar zijn ook wel weer blij dat we weer terug zijn….nu weer over tot de orde van de dag….weer aan het werk…en alweer plannen gaan maken voor de volgende trip.
We willen iedereen bedanken voor het volgen van onze blog en de reacties die er her en der gemaakt zijn….wij hebben ervan genoten en hopen dat jullie het ook leuk hebben gevonden…

Tot een volgende keer maar weer….

Erik en Rita.

• 07 Februari 2013 - 16:12

Rennie En Jannie Rius:

Bedankt, we hebben weer volop genoten van jullie reisverslag.

• 07 Februari 2013 - 19:23

Marco En Hilly:

En nu maandag weer lekker aan het werk om voor de volgende vakantie te sparen

• 07 Februari 2013 - 23:22

Carla Vredeveld:

Welkom Thuis Wereldreizigers

Blij dat alles goed verlopen is en en bedankt voor het leuke reisverslag.
    Hoop dat jullie mijn mail ook hebben ontvangen en tot gauw.

gr en xxx Tinus en Carla

• 08 Februari 2013 - 10:31

Coby:

Welkom in dit koude kikkerlandje. Het zit er weer op, op naar de volgende wereldreis? Mooi dat julllie het naar de zin hebben gehad. En straks met frisse (tegen) zin weer aan het werk. Zal wel effe wennen zijn. Zie je,