In de Planmodus - Reisverslag uit Assen, Nederland van Erik Kruise - WaarBenJij.nu In de Planmodus - Reisverslag uit Assen, Nederland van Erik Kruise - WaarBenJij.nu

In de Planmodus

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

25 September 2013 | Nederland, Assen

Hoi,

Zoals enkelen van jullie vermoedelijk al hebben gezien houden we dit jaar (naast deze) ook een andere blog bij, deze valt mede te lezen op:

Aangezien ik nog heel veel foto en filmruimte op waarbenjij.nu heb lijkt het me slim om deze ook nog maar te gebruiken!!. Nu maar hopen dat ik er de tijd voor kan vinden om jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen!.

We zijn begin dit jaar twee weken door Florida getrokken en dat is ons zo goed bevallen dat Rita en ik er voor gekozen hebben om er nu iets langer rond te reizen. We hebben nu 26 dagen en pakken het even iets anders aan. De verblijfsperiodes zijn nu wat langer , minimaal twee dagen op één plek. Anders zit je alleen maar in de auto en ben je alleen maar onderweg van hotel naar hotel.

De afgelopen maanden zijn we erg druk bezig geweest met het plannen, natuurlijk het zoeken van de tickets. We gaan aansluitend ook nog door naar Aruba, dus we moesten tickets naar Amerika hebben, een enkele vliegreis van Miami naar Aruba en natuurlijk ook nog de terugvlucht van Aruba naar Nederland. Veel gedoe en geregel maar uiteindelijk via de KLM (vliegen deels met Delta) de trip naar Amerika en terugreis vanuit Aruba geboekt. Tussenvlucht wederom bij Surinam Airways geregeld. Helaas geen rechtstreekse vlucht kunnen regelen naar Florida maar met een tussenstop in Atlanta. ( Intussen wel al een vluchtwijziging gehad.....maar de voorgestelde 5 uur tussenstop op Atlanta terug weten te brengen naar 2.30 uur!!).

Hotels weer geboekt via Priceline, waar we weer mooie deals in de wacht hebben gesleept. Auto hebben we via RentalCars.Com en we kunnen op Miami airport onze auto oppikken bij Trifty.

In Florida zullen we zowel het uiterste zuiden, De Keys ,maar ook het noorden , de Panhandle met een verzoek vereren. Plaatsen waar we o.a onze hotels hebben geboekt zijn: Miami, Ft.Lauderdale, Ft. Myers, St.Augustine, Crestview, Tallahassee,Lake City, Palm Harbor, Key West, Key Largo, Marathon en Orlando. We zijn nu druk bezig met een To-Do list. Mede dankzij het Florida Forum en een uitgave van het Capitool al vele tips voor diverse trips opgeschreven.

We hebben er nu al veel zin in!! We gaan jullie op de hoogte houden!!

Tot zover maar even,

Groet.

• 25 September 2013 - 23:43

Gerda Moraal:

Fantastisch mensen om nu al te lezen hoe en wat jullie hebben voorbereidt. Ook niet onbelangrijk natuurlijk, regeren is vooruitzien toch.
    Nog even plezier met de planning en dan weer spoedig op pad.

• 26 September 2013 - 08:32

Gre:

Hallo Erik en Rita.
    Wat een opgaaf om alles te regelen, maar ik verheug me alweer op jullie reis om deze te volgen, dan wel via de computer.
    Veel succes en plezier tot horens
    Gre

• 26 September 2013 - 21:13

Oscar Otto:

Hé da's grappig, de Ramada Inn Miami daar hebben wij ook overnacht voor/na de cruise :-)
    Veel plezier met de voorpret...