Showcase of Citrus + Celebration - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Erik Kruise - WaarBenJij.nu Showcase of Citrus + Celebration - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Erik Kruise - WaarBenJij.nu

Showcase of Citrus + Celebration

Blijf op de hoogte en volg Erik

08 November 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Hoi,

Vandaag zijn we naar Clermont gereden. Daar wilden we de showcase of Citrus gaan bezoeken. Zoals jullie misschien wel weten is het klimaat nou niet erg slecht te noemen. In dat klimaat weet de sinaasappel goed te groeien. Deze citrusboer heeft er een handeltje naast…een redelijk grote winkel waar je allerhande streekprodukten, honing en natuurlijk sinaasappels kunt kopen. Ook the famous slushi is er te verkrijgen. Ook heeft men er nog een attractie bij…namelijk de grootste Monstertruck ter wereld (zeggen ze!!). Hier rijden ze een stukje langs de sinaasappelvelden en doen daarna een safari….we vonden het voor de prijs van 20 dollar p.p wel aan de prijs….onderweg zagen we waterbuffels , koeien en een verdwaalde zebra. Wel deed onze chauffeur zijn best er wat van te maken…zo probeerde hij een zeer grote spin uit zijn web te halen maar dat lukte niet…behalve een klein exemplaar….die nog wel aan de maat was!!...bleek om bananenspinnen te gaan…ik had er een ander beeld bij…..maar zal wel weer zaken door elkaar halen… Rita heeft het kleiner exemplaar nog ff op de arm gehad…stelde niet zoveel voor…krokodillen plagen is heftiger…..
Na een ritje van anderhalf uur zat het avontuur er weer op…

Daarna zijn we naar Celebration gereden..het is een gemeenschap/wijk die ontworpen is door en voor de Walt Disney Company. Alles is daar prachtig aangelegd en de inwoners zitten er schijnbaar financieel niet echt slecht bij…we hebben er een klein poosje rondgelopen en een bakje gedaan bij de Starbucks. Daarna maar ff weer op zoek gegaan naar een Mall. Deze keer de Mall of Millenia. Deze Mall is mooi en overzichtelijk maar niet echt goedkoop te noemen….we hadden het er vrij snel wel bekeken….

In de avond weer een redelijk snelle hap gedaan en vlak in de buurt van ons hotel nog een Calvin Klein, Tommie Hilfiger, Ross dress for less ontdekt….daar hebben we ons nog wel ff zoet mee gehouden…nog wel wat kleding gescoord…wat t-shirts en fleece jack bij Tommie met 60% korting…Rita heeft nog wat parfum van CK gekocht. …Tegen de klok van 20.30 het hotel maar weer opgezocht…weer een dag kapot….gaat snel zo!..

Tot zover maar weer,

• 09 November 2013 - 08:30

Ge:

Hallo vakantiegangers,

Zoals gewoonlijk weer jaloers makende foto's, maar ik gun jullie dit. Ik ben volop aan het genieten en ik hoop dat jullie dat ook doen. Nog veel plezier.