Thuis!!!!! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Erik Kruise - WaarBenJij.nu Thuis!!!!! - Reisverslag uit Assen, Nederland van Erik Kruise - WaarBenJij.nu

Thuis!!!!!

Door: erikenritakruise

Blijf op de hoogte en volg Erik

12 December 2010 | Nederland, Assen

Hoi allemaal, dit is het laatste verslag van ons verblijf op Aruba. Wat hebben we het weer naar onze zin gehad…en dankbaar dat Edna en Benzan ons hun appartementje beschikbaar hebben gesteld. We hebben ons daar erg thuis gevoeld.

Goed nog maar even over de dag van vandaag…(vrijdag 10 december) alles in het teken van wassen , opruimen en de zaak verder aan kant maken. Ff op het internet om te checken of er nog wijzigingen zijn opgetreden!!! Nou inderdaad…..onze vlucht…vliegtuig uit Nederland was maar liefst met 3 uur vertraging vertrokken….dat had natuurlijk gevolgen…..in plaats van 20.30 vertrek nu pas weg om 22.00uur en aankomst in Nederland om 12.39 uur….(was 10.40 uur) maar hopen dat de terugvlucht wat vlot verloopt…maar goed wat bijstellen van de planning…auto sowieso inleveren om 17.00 uur en daarvoor maar ff wat eten regelen.

Zijn nog ff in Oranjestad geweest en hebben bij het Wilhelminapark nog leguanen gespot….er waren er nu heel veel!! En eindelijk ook hele grote…prachtige foto’s kunnen maken…helaas niet met de spiegelreflex want die was ik natuurlijk weer eens vergeten en lag nog in het appartementje, maar goed de digitaal kan het ook wel aan. Er was nog een Nederlandse vrouw die had sla, wortelen en tomaten meegenomen. Je wilt niet weten hoe gek die beesten daarop zijn…en hoe brutaal ze zijn om een stukje te mogen bemachtigen. Ze eten letterlijk uit je hand….We hebben daar een beste tijd gezeten…aansluitend zijn we nog naar de Paddock gegaan voor een laatste biertje en afscheid te nemen van enkele personeelsleden waar we in de tussentijd al een band mee hebben opgebouwd. Helaas waren er enkele niet , die waren behoorlijk beschadigd geraakt door Mariniers van de kazerne. Heren hadden losse handjes en hebben o.a een vrouwelijk personeelslid geslagen…..troost achteraf…marechaussee en politie namen het hoog op en heren zijn op het vliegtuig gezet met een enkeltje richting Nederland.

Na de paddock nog ff wat eten gehaald bij onze “thuisChinees” kregen bij het afscheid nog wat kalenders mee. Ook afscheid genomen van onze auto!! Heeft ons goed vervoerd de laatste weken. Voor toekomstige Arubagangers!! Gotcha in Altovista, goed adres en normaal aan de prijs!!!.

Tegen 19.00 hebben Ronny en Lies ons opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Daar nog ff wat gedronken en bijgepraat. Ook kwam Roberto (personeelslid van de Paddock) nog even langs om afscheid te nemen. Hij was blij dat hij ons nog kon zien . Mooi dat hij nog vanaf Baby Beach daarvoor de moeite heeft genomen.

Uiteindelijk was het moment daar om dag te zeggen…toch wel weer met een dubbel gevoel…ene kant blij dat je naar huis kunt maar aan de andere kant had het ook nog wel ff mogen duren, maar ja aan alles komt een eind,……uiteindelijk met alle vertraging erbij gingen we om 23.15 de lucht in!!! Erg laat….maar ja hij ging….

Op Schiphol merk je dat je weer terug bent, strenge controle, honden….en gezeik om een horloge wat in de koffer zit.......had wel alle bewijzen…maar hoefde daar niets van te laten zien….marechaussee werd tot de orde geroepen door een collega…die vond dat hij zat te zeuren!!! Dat vonden wij ook!!!….bijschipholparkeren gebeld en binnen een kwartier konden we de auto weer in ontvangst nemen….koffers erin en naar huis!!!! Wat een gejaag op de weg en druk….en nu weer aan de regels houden…..

Dit was het dan…..ons verslag van onze vakantie 2010!!! Voor alle volgers, we hopen dat het een beetje leuk was om te lezen en dat er een mooie indruk is ontstaan hoe leuk en mooi Aruba en Bonaire zijn. Wij vinden het in ieder geval geweldig!!!!! en komen er dan ook graag weer terug!!!

Ayo, liefs Erik en Rita Kruise.

• 12 December 2010 - 18:03

Johan & Corine:

Wij vonden het ook leuk hoor, om al die verhalen te lezen! En fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn.
    Tot gauw.

• 13 December 2010 - 21:27

Jannie En Rennie Rus:

We vonden het erg leuk dat jullie ons op de hoogte hielden van alle belevenissen in de vakantie. Het heeft ons zeer enthousiast gemaakt en overwegen om er ook een keer heen te gaan. Het werk zal je jullie
    wel zwaar vallen na de vakantie dus we wensen je veel werkplezier.
    Prettige feestdagen en een goed 2011
    toegewenst.