Thuis - Reisverslag uit Assen, Nederland van Erik Kruise - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Assen, Nederland van Erik Kruise - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: erikenritakruise

Blijf op de hoogte en volg Erik

19 December 2011 | Nederland, Assen

Hoi,

Het zit er weer op. We zijn weer in Nederland. De warmte heeft plaatsgemaakt voor koude, regen en ander rommel. Maar ja aan alles komt een eind..nu maar bezig met de dingen en zaken van alle dag...

Ik had in het vorige verhaal geschreven dat we nog even zouden melden hoe de laatste dag is verlopen. We zijn op vrijdag vroeg opgestaan en hebben het huis aan kant gemaakt. Wat zaken gewassen en de uiteindelijk de koffers ingepakt en dichtgedaan. Wel nog even stress gehad over de koelkast deze hadden we verschoven en we dachten dat deze daardoor kapot zou zijn....gelukkig sloeg deze na enige tijd weer aan!! We waren al bang voor de vis die in het vriesvak lag....maar het ging goed.

We zijn in de middag nog even bij de Paddock geweest en hebben daar gegeten en afscheid genomen van de mensen waar we een goede band mee hebben opgebouwd. Er werd een speciaal nummer voor ons opgezet bij vertrek: Toedeloo!!! Toedeloo!!! Toedeloo!!! Hilarisch...maar hij dreunde wel door...mooi afscheid. Bedankt Jongens!!

Daarna de bagage opgepikt in het huis en de auto ingeleverd bij Mipos. Afscheid genomen daar en met de Taxi naar het vliegveld. Daar heeft Rita nog met Roberto gesproken en een kaart van hem gekregen. Deze hebben we in het vliegtuig pas open mogen maken. Mooie en lieve woorden waren ons deel, bedankt!!

Het vliegtuig ging redelijk op tijd en we maakten een tussenstop op Bonaire. Van daaruit ging deze naar Amsterdam waar we precies op tijd zijn geland.
In het vliegtuig nog kennis gemaakt met vrienden van Edna en Benzan. De vriend van Benzan zat naast me en we hebben een leuk gesprek gehad. Ook geprobeerd te slapen maar dat lukte niet zo.

Op Schiphol werden we verwelkomt door Marloes , die was met de trein gekomen om ons op te halen. Erg leuk en lief.

Maar goed, dat was hem dan weer, vakantie 2011. Het was mooi en we kijken er nu al met plezier op terug. Ik hoop dat jullie als lezers het ook leuk hebben gevonden?/ Wie weet ook ideen opgedaan voor een evnt. vakantie op Aruba.

Het schrijven en de reacties hebben we leuk gevonden, bedankt daarvoor,

Tot een volgende keer maar weer, Ajo.

• 19 December 2011 - 11:27

Bert:

Tja, geniet nog maar even na zou ik zeggen. Het is om, en je moet weer verder. Op naar het volgende jaar. Maar eerst nog maar eens Kerst vieren.
    We wensen jullie dan ook een fijne Kerstdagen toe en een gezond 2012.

Groetjes Bert & Lilian

Elise:

Fijn dat je terug bent.

• 26 December 2011 - 09:09

Gre:

Een beetje laat maar net een nieuwe computer gekregen en deze moest nog geinstalleerd worden (door onze zoon), maar erg bedankt voor de mooie berichten en foto's het is zeker de moeite waard om eens naar Aruba te gaan we kijken al in de vakantie gidsen. ik hoop dat je prettige Kerstdagen hebt met je familie en het jaar goed uitgaat.
    Erg bedankt voor het lieve telefoontje voor mijn verjaardag geniet met zijn allen nog maar even na.

groetje Gre.