Voorbereiden - Reisverslag uit Assen, Nederland van Erik Kruise - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Assen, Nederland van Erik Kruise - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Door: erikenritakruise

Blijf op de hoogte en volg Erik

24 Oktober 2010 | Nederland, Assen

Hoi!!

Nog maar 9 dagen (eindelijk) en dan vertrekken we voor bijna 6 weken naar het mooie Aruba. Ook zullen we van daaruit nog een uitstapje maken naar Bonaire.

We willen via erikenritakruise.waarbenjij.nu , jullie wat op de hoogte houden van onze belevenissen. We hopen dan ook dat jullie ons wat gaan volgen?.

Vandaag en de afgelopen dagen zijn we druk doende geweest met onze checklist en bezig geweest alvast de zaken wat bij elkaar te zoeken. Stel je voor dat we wat vergeten??

Maar goed, nog maar weinig te melden. Volgend verslag zal vast en zeker leuker zijn.

Aruba we komen eraan!!!

• 24 Oktober 2010 - 18:04

Gerda Moraal:

Goed luitjes die checklist, regeren is vooruitzien.
    En jaloers??? nee hoor, oké beetje wel.
    Super jongens genieten.

• 24 Oktober 2010 - 18:13

Johan & Corine:

Leuk!!!!! We gaan jullie volgen, hoor. We spreken jullie vast nog wel, maar alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

• 24 Oktober 2010 - 18:40

Andre:

nog 9 dagen ?? Kan Erik nog mooi ff een week buffelen in Zwolle. Alvast veel voorpret gewenst

• 24 Oktober 2010 - 19:03

Bert Bergsma:

Hey Erik en Rita,
    Wat een super trip...heel veel plezier, lekker genieten en chillen.

• 24 Oktober 2010 - 19:16

Brigadier Rob:

Vergeet je paspoort niet

• 24 Oktober 2010 - 19:57

Edna Giel:

Is de Autan ook al ingepakt?

• 24 Oktober 2010 - 20:05

Bertus 7aar:

Moi Rita en Erik,

ik wens jullie heelveel plezier daar in het overbekende Aruba, het loopt tegen het eind van het jaar, dus regenjassen mee !!
    Een eiland waar ik graag aan terug denk. Mijn vader heeft er 2 jaar als tor gezeten, maar dat was in 50/52.
    Het is iets veranderd.

Ik kijk nu al uit naar de verslagen en de foto's
    Erik, heb je alles genummerd en gefiled, je kunt ook altijd nog een spoed aanvraag doen bij Saveneta !!!

Groetjes,
    Bertus

• 25 Oktober 2010 - 13:09

Paul En Roby :

Ni Hao!!
    Al vast heel veel plezier gewenst. We zullen de site volgen.
    Groetjes vanuit een schitterend, gek, mooi, raar, heerlijk, idioot, fantastisch...enz. China.
    Paul en Roby

• 26 Oktober 2010 - 19:38

Oscar & Johanna:

Nou ik heb ons aangemeld hoor voor alle updates van jullie blog! Ayooo!!!

• 27 Oktober 2010 - 14:29

Gre V.d. Vegt:

Harstikke leuk om jullie te volgen, ik wens jullie heel veel zon en plezier toe en ben zeer benieuwd naar jullie belevenissen

• 27 Oktober 2010 - 22:50

Ozcan:

ik wens je alvast een plezierig vakantie toe...pas goed op je zelf en op je gezin
    .. gr.Ozcan

• 30 Oktober 2010 - 20:25

Alida:

een hele goede vlucht en reis gewenst.
    ik ben, vanuithet hkoude en regenachtige groningen, benieuwd naar de verslagen.

groet alida

• 01 November 2010 - 20:16

Theo:

Nog een nachtje (in jul-lie eigen bed slapen)in Assen en dan inpakken en wegwezen morgen.

Goede reis en geniet ervan !!

groet'n Theo

nb. uiteraard worden jul-lie gevolgd

• 02 November 2010 - 11:14

Andre:

Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en wens jullie veel plezier !!

• 03 November 2010 - 02:28

Melle:

18.50 geland, dat was dan 23.50 in hollandia.
    Hoop dat het een voorspoedige reis was, en de wind niet tegen. Geniet ervan, over een week kan het niet meer.
    Tot gauw

• 03 November 2010 - 13:43

Gre:

Ik denk dat jullie op jullie bestemming zijn aangekomen. Het genieten gaat nu beginnen, ik wacht met spanning op jullie reis verslag.
    veel plezier.

• 10 November 2010 - 12:44

Albert Henckel:

Een prettige vakantie, en eh, let een beetje op Melle als hij bij jullie is. Dat hij geen gekke dingen doet.

Groetjes,

lbert

• 10 November 2010 - 14:00

Janny Okken:

Melle is oud en wijs genoeg,maar pas toch maar goed mijn broer en op elkaar.
    Fijne vakantie gewenst.

• 10 November 2010 - 14:02

Janny Okken:

Op had er nog tussen gemoeten natuurlijk!!!!

Groetjes.