We zijn er!!! - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Erik Kruise - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Erik Kruise - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Door: erikenritakruise

Blijf op de hoogte en volg Erik

04 November 2010 | Aruba, Boegoeroei

Hoi!!!

We zijn er!! Gisteren na een lange vlucht uiteindelijk rond de klok van 19.00 geland. Ik had nog de stille hoop dat we op schema zouden vliegen, had ik nog mooie foto's vanuit het vliegtuig kunnen maken. Maar helaas....Aruba by Night is overigens ook niet verkeerd!! Heb je ook een beetje een idee hoe dicht en druk bevolkt het is...veel verlichting!! We waren deze keer vlot door de douane heen, stempels in no time gezet. Koffers ook rapido en de 1e taxi daar zaten wij in. We waren zelfs zo snel..dat we Ronny en Lies mis zijn gelopen. Ze hadden ons willen verrassen bij de airport. Maar goed dat hebben we naderhand wel weer goed gemaakt.

Het appartementje ziet er weer tiptop uit, er was nogal wat water gevallen de afgelopen tijd en het appartementje ontkwam daar ook niet geheel aan. Veel water is er gevallen.Ook de afgelopen nacht was het raak..na de reis waren we behoorlijk vermoeid en gingen rond de klok van halfelf ons bedje in. Werden zo rond de klok van enen wakker door de regenval. Dat duurde tot 7 uur vanochtend vroeg. Gelukkig valt het allemaal nog wel mee en zijn de grote massa's water en plassen niet bij ons in de buurt.

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan. Heb de Suzuki Vitara gehaald, grote bak met een automatische versnelling. Sloom in het optrekken en af en toe rare geluiden, deurlock die zich spontaan al rijdende meld.? Maar goed mag de pret niet drukken. Wat boodschapjes gedaan en onze bijdrage voor het water en elektrisch bij de Banco di Caribe op de rekening gestort. Leuke belevenis met andere mensen in de rij staan, tot je aan de beurt bent.Hier is de Bank nog een bank waar je naar toe kan!! Wat een verschil met Nederland.

We zijn Oranjestad ook nog even ingegaan, moest een riem kopen!!. Was dus toch wat vergeten. Korte broek zakte me van de kont af. Erg irritant. Maar voor 19 florin was ik klaar. Daarna nog een Balashi (Arubaans Bier) gedronken bij de Paddock. Nog even de Leenbakker bezocht, lag ook op de route!! Rita haar beltegoed opgewaardeerd ( we hebben de simkaart van Benzan te leen). Marloes en Johanna en Oscar nog even gebeld.

Verder vanavond aan de patat bij Piet Piraat in onze straat. Een hollandse snackbar!! JAJA. Het moet niet gekker worden. We hadden eigenlijk wat anders in petto, maar onze gasfles is leeg, daar moeten we morgen ook wat mee.

Buurman Derrick vanavond gevraagd of ik via zijn wifi mag gaan internetten. Gelukkig heeft hij ja gezegd. Zal hem aan het eind van de rit daarvoor gaan belonen.

Morgen maar even zien wat we dan gaan doen. Benzan krijgt nog de groeten van Evert (De Belg), hij wist nog wie de "Black Label" man was!!

Tot zover,,,AYO.

• 04 November 2010 - 07:20

Jan En Bonny:

Hallo reizigers:

Geniet maar van de vakantie en ik lees de reis verslagen wel ik kijk er dan ook dagelijks naar uit, wij vinden dat leuk.

Groeten en veel plezier:
    Jan en Bonny

• 04 November 2010 - 12:45

Hallo Erik En Rita :

Ik heb je reisverslag ff gelezen, erg leuk, kijk elke dag ff, heel veel plezier samen gr en xxxxx
    Tinus en Carla

• 04 November 2010 - 17:07

Wim En Marlou:

Hoi wereldreizigers, Mooi verhaal en een leuke temperatuur daar. Wij zijn net terug uit de Turk na een fantastische trouwfeest ect. Prachtige vakantie gehad en niets tekort gekomen alleen een Wimpie ontbrak er.
    Maak er een mooie vakantie van en veel plezier gewenst samen.

groetjes:
    Wim en Marlou
    Just Married

• 04 November 2010 - 20:05

Marloes:

Hallo daar!

Wat leuk allemaal en fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Johanna en Oscar hebben het ook leuk in Turkije! lekker warm daar! (Johanna belde vandaag)

Verder heb ik vandaag de hele dag stage gelopen. Was laat thuis. Mitchel en Sharon zijn hier nog geweest. Mijn internet hield ermee op! Lekker handig!

Nog 14 dagen en dan ben ik er ook! Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe verhalen!! Veel liefs
    Marloes

• 04 November 2010 - 20:12

Benzan En Edna:

Hallo globetrotters! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! En hartstikke leuk dat wij jullie op deze manier kunnen 'volgen'! Heel veel plezier op Aruba en laat je niet afschrikken door een beetje regen!