Snorkelen - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Erik Kruise - WaarBenJij.nu Snorkelen - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Erik Kruise - WaarBenJij.nu

Snorkelen

Door: erikenritakruise

Blijf op de hoogte en volg Erik

08 November 2010 | Aruba, Boegoeroei

Hoi,

Op de zondag zijn we wezen snorkelen op Baby Beach. Het was bewolkt...maar dat is al dagen het geval en het regent bij tijd en wijle, erfenis van de orkaan Tomas. Dus dat is iets wat we maar even voor lief moeten nemen, we laten ons er niet door weerhouden.

Bij Baby Beach was het erg rustig, dat heeft zeer zeker met het weer te maken. Wel zaten er mensen onder de bomen , deze hadden wat te vieren. Slingers opgehangen,koelbox en BBQ staande bij.

We hebben onze flippers ondergebonden, masker opgezet en het water ingegaan. Water was lekker warm, buitentemperatuur was voor ons gevoel lager dan de watertemperatuur. We zijn naar onze spot gezwommen en zagen diverse leuke vissen en visjes voorbij komen. Wel was het niet zo helder zoals vorig jaar. Heb mijn digitale camera in de speciale Dicapac gedaan en heb wat foto's gemaakt. Dit als experiment. Het lukte en het apparaat is weer droog uit de verpakking gekomen. Volgende keer maar wat meer foto 's en misschien ook wat film materiaal maken!!.

De zon brak zowaar nog even door op Baby Beach en we konden bijna een half uur van de koperen ploert genieten. Deze heeft zijn werk wel weer gedaan. En wederom kleur op het lijf. Rita had zelfs s' avonds de contouren van haar Marlies Dekkers op haar lichaam staan!!

Na het zwemmen en snorkelen weer naar het huisje gegaan en het zeewater van ons afgespoeld. Aansluitend Balashi drinken en sate met brood gegeten bij de Paddock en genieten van de regen die inmiddels weer uit de hemel aan het vallen was.

We hebben verder vandaag nog even weer naar het natuurgeweld op de stranden gekeken. Wederom veel golven en we waren niet de enigen die kwamen kijken. Er onstonden zelfs files!!

We hebben wederom foto's en een filmpje op de blog gezet!!

Tot zover maar weer!!, Ayo!

• 08 November 2010 - 16:03

Gre:

Mooie beelden die jullie hebben gemaakt op deze manier gaan wij, als alles weer wat beter gaat, er ook over denken om eens die kant op te gaan. Het is zeer verleidelijk. Bedankt voor de foto's en video. Gre

• 08 November 2010 - 16:59

Roberto:

Erg mooi hoor. Een goed moment om niet in Nederland te zijn. De temp. gaan omlaag en deze zonnige beelden geven je weer vakantie gedachten. Veel plezier groeten uit Steenbergen.

• 08 November 2010 - 18:41

Andre:

pffff wel ff schrikken bewaarder !! Waren de kleine zwembroekjes op ?? ( geintje !! ) Leuk verslag en leuke fotos. Have fun !!

• 09 November 2010 - 12:19

Carla:

Mooie foto,s, vooral die onderwater!!!

Rita mooi badpak,zeker een marliesje! staat je goed.

Gr Carla