De zon is weer gaan schijnen. - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Erik Kruise - WaarBenJij.nu De zon is weer gaan schijnen. - Reisverslag uit Boegoeroei, Aruba van Erik Kruise - WaarBenJij.nu

De zon is weer gaan schijnen.

Door: erikenritakruise

Blijf op de hoogte en volg Erik

18 November 2010 | Aruba, Boegoeroei

Hoi, de afgelopen twee dagen kon de vlag (de snorkel weer uit!!) en werden we verrast door beter weer. De woensdag was perfect en is het de gehele dag droog en zonnig gebleven, vandaag heeft even geregend maar ook heeft de zon zich laten zien. Prima weer geweest om te snorkelen. Wat we dus ook de twee dagen in de ochtend hebben gedaan. We hebben brood mee genomen en daar onze vissen mee gevoerd…leverde weer prachtige video’s op. Diegenen die Melle op zijn Hyves hebben staan moeten daar maar eens gaan kijken…we hebben daar een filmpje geupload. Duurde wel ff een tijdje want de verbinding is wat trager…maar het komt er. Verder de afgelopen dagen verder weinig bijzonders meegemaakt. Vandaag nog wel ff een foto gemaakt van een huisdier welke bezig is voor zijn rijbewijs…..bekijk hem maar ff!!!

Ik heb weer een horloge gescoord. Ik bracht ff wat post naar de brievenbus en kwam op de terugweg bij een van de juwelierszaken langs en zag een toren met ‘Wengers” staan. Kon de verleiding niet weerstaan en ben ff naar binnen gegaan. Gevolg een mooi standaard klokje voor een “vriendenprijs” ??. Rita en Melle zaten nog op het terras en hadden al een idee wat ik aan het doen zou zijn…..het duurde erg lang en de dame van de shop was erg vriendelijk en noemde me zelfs bij mijn voornaam. Ik maak hier ook in no time vrienden…. Ik was blij dat Rita en Melle de klok duurder schatten dan dat die gekost had…. Had er zelfs korting bij gekregen en een lederen paspoort en cardholder als gift bijgekregen. Dus kortom een wereldkoopje!!!

De donderdag stond in het teken van de aankomst van Marloes. Ze had wat vertraging in Nederland, ze was al door de scan toen het bericht kwam dat er een technisch probleem was en men eerst dat diende te verhelpen. Al met al kwam ze dus pas om 15.00 weg i.p.v. 13.10. Maar ze vloog tenminste , gewoon met Martinair. Melle had het vorige week slechter te pakken. Die kreeg een andere maatschappij en een vertraging van bijna drie uren voor de kiezen. Maar goed ze is er…we hebben in het appartementje met zijn allen nog ff gegeten en pakken de draad morgen weer op!! Misschien moeten we morgen maar ff naar de bioscoop. Saw gaat hier draaien en wel in 3D…dat zal wel een mooie belevenis worden!!!

Tot zover even deze korte update,
Groeten van ons allen!!!

• 19 November 2010 - 10:22

Andre:

ik ben vooral nieuwsgierig naar de klok !! We hebben je kaart ontvangen en gelezen dat je niet meer terug komt. Ik heb je dan ook al via het systeem afgemeld. Stuur nog wel ff je pasje op !! Zo te zien hebben jullie het prima naar je zin . Ik be niet jaloers hoor , ik ga lekker weer naar Zwolle !!
    Have fun !!!

• 19 November 2010 - 13:16

Gre:

Het weer hier in Nederland is nu redelijk zo nu en dan een waterig zonnetje, niet zo warm als bij jullie denk ik. Leuk dat je zo vaak een berichtje stuurt kunnen wij hier lekker mee genieten. Weer een horloge dat wordt straks een hele uitstalling thuis ben je goed verzekerd? Geniet lekker en tot de volgende mail.
    Gre.